Werken - Kortlang Stichting | Alle etsen, gouaches en schilderijen van kunstenaar Cees Kortlang

Werken

Cees Kortlang maakte zowel etsen, gouaches als schilderijen. Daarnaast maakte hij korte tijd litho's en inkttekeningen en experimenteerde hij af en toe met het maken van collages. Het artistieke oeuvre van Cees Kortlang is zeer omvangrijk. De Karin Kortlang Stichting heeft zo'n 350 schilderijen en meer dan 5000 etsen van de kunstenaar in bezit. Op deze website kunt u een selectie van het werk vinden. Als u geïnteresseerd bent in het werk van Cees Kortlang of vragen  hebt over een specifiek werk dan kunt u contact met de Karin Kortlang Stichting opnemen voor meer informatie of een bezoek aan het depot. Veel van de werken zijn namelijk te koop. De etsen zijn verkrijgbaar vanaf €250,- (niet ingelijst). De prijs van de schilderijen ligt hoger en varieert per werk. Moch u geïnteresseerd zijn in een aantal werken die op de website te zien zijn dan kunt u een voorselectie maken van werken die u wilt bekijken. Mail daarvoor de inventarisnummers naar info@kortlangstichting. Er wordt dan een afspraak met u gemaakt om de geselecteerde werken te bekijken.

Boek
Eline Levering schreef het prachtige boek Vorm en Achtergrond, een boek over het werk en het leven van Cees Kortlang. Interesse in dit boek? U kunt het voor 15,- (excl.6,50 verzendkosten) bestellen door een e-mail met uw naam, adres en woonplaats te sturen aan: info@kortlangstichting. U krijgt de factuur dan thuis gestuurd. Op woensdagmiddag vanaf 13.00 uur is de galerie in de Nieuwstraat geopend, het boek is ook hier te koop.